יום שישי, 20 בספטמבר 2013

סיכום שבועי של כל הקבוצות- סוכות, 20.9

שלום לכל ההורים והבנות!

כנהוג בשנה שעברה גם השנה אני ממשיכה את אימוני הקבוצות בחוה"מ ובחופשים שאינם בערבי חג או חג.


השבוע היו 2 אימונים לקבוצה בנווה זאב במהלכם עבדנו על הקפצות, מסירות (משחק הטאץ' דאון) וגם ערכנו תחרות מלכת הפנדלים בה ניצחה דנה.

ברמות קיימנו אימון אחד אך מוצלח. בשבוע הבא, במידה ויגיעו מרבית הבנות, נערוך גם את תחרות מלכת הפנדלים של סוכות.

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/

גביע נודד:
הזוכה בגביע הנודד בראשון, 15.9- שיר: שיר הגיעה לפני האימון והתחילה להתאמן על הקפצות. כבר כשהתחיל האימון ראיתי שהיא התעייפה אבל למרות זאת היא המשיכה לרוץ ולעבוד קשה לכל אורך האימון וגם במשחק שבו עשתה עבודה טובה מאוד!
הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 17.9- ניקול: ניקול נמצאת גם חוג קראטה וכאן היא למדה שגם באימונים של הכדורגל יש חוקים והנחיות שאותם אני מלמדת ומנהלת. היא עשתה עבודה טובה במהלך האימון ובמשחק.

לביאות באר שבע, רמות:
גדולות:
הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 16.9 - דניאל: דניאל היא ללא ספק מנהיגה חזקה. במהלך האימון דניאל הייתה מצוברחת ולמרות שלא הצלחנו לפתור את הבעיה לגמרי היא החליטה שהיא שוכחת מזה ובמשחק נתנה את כולה והשקיעה המון בשביל חברותיה לקבוצה ובסופו של דבר גם נהנתה.
קטנות:
הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 16.9 - נועה: נועה היא ילדה מקסימה והיא הגיעה לאימון השני שלה בקבוצה. למרות שהיא לא הכירה את הבנות האחרות היא התחברה איתן. במהלך האימון היא עשתה עבודה מעולה והצליחה לנצח את הבנות האחרות בתרגילים.

* לתמונות עם הגביע- כנסו לאתרי הקבוצה הרלוונטית ולדף "גביע נודד" (בתפריט שבצד ימין)

- כל הכבוד! -

חופשת סוכות
שימו לב, הקבוצות ממשיכות את פעילותן גם בחופשה. אנו לא מקיימים אימונים אך ורק בערבי חג ולכן האימונים בימי ראשון, שני ושלישי מתקיימים כסדרם!

לפרטים נוספים ולשאלות אתם מוזמנים לפנות אלי-
מרב, 0584958483

ניפגש בשבוע הבא...
חג שמח!