יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

סיכום שבועי של כל הקבוצות- פתיחת שנה

שלום לכל ההורים והבנות החדשים שמצטרפים לאתר!

השבוע התחלנו עם שתי הקבוצות ברמות- כיתות א' עד ג' וכיתות ד' עד ו' ביום שני התחלנו את עונת הפעילות גם עם הקבוצה המתגבשת לה בנווה זאב (מוקד רגר).

מידי שבוע אני עורכת סיכום שבועי המציג את הנקודות המרכזיות שעלו במהלך השבוע באימונים ולעיתים מצרפת תמונות. כמו כן אני מציינת בקצרה את הזוכות בגביע הנודד.

בהמשך השנה הסיכום השבועי יישלח אליכם לאי-מייל ויעלה יחד עם כל התמונות גם לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/
אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מהאתרים.

גביע נודד:
הזוכה בגביע הנודד בראשון, 8.9- שלי: ילדה מקסימה שהגיעה כבר לאימון הראשון ולמרות שלא הכירה את הבנות האחרות היא התחברה אליהן. אני רואה כמה שלי רוצה ללמוד כדורגל ומעריכה זאת מאוד.
הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 10.9- מאי: מאי הגיעה אלינו מיובלים ומהר מאוד התחברה עם הבנות מבתי הספר האחרים וכמו כן הראתה יכולת טובה מאוד בכדורגל.
לביאות באר שבע, רמות:
הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 11.9- אורי: אולי אי אפשר לראות זאת עליה בהתחלה, אך אורי היא לוחמת אמיתית- היא נאבקה על זכותה לשחק כדורגל בבית הספר וכאן היא כבר מצאה את מקומה כשחקנית מוערכת בקבוצה. 

* לתמונות עם הגביע- כנסו לאתרי הקבוצה הרלוונטית ולדף "גביע נודד" (בתפריט שבצד ימין)

- כל הכבוד! -

חופשת סוכות
שימו לב, הקבוצות ממשיכות את פעילותן גם בחופשה. אנו לא מקיימים אימונים אך ורק בערבי חג ולכן האימונים בימי ראשון, שני ושלישי מתקיימים כסדרם!

לפרטים נוספים ולשאלות אתם מוזמנים לפנות אלי-
מרב, 0584958483

ניפגש בשבוע הבא...
צום קל וגמר חתימה טובה!