יום שישי, 20 בדצמבר 2013

סיכום שבועי- 20.12.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע סוף סוף חזרנו לשגרה אחרי השבוע הגשום שהיה לפני כן.
עבדנו קצת על מיקום במגרש ועבודה בזוגות. 
בכפירות עשינו אימון עם מגוון של תרגילים לשיפור קואורדינציה בסיסית ושליטה בכדור.


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 15.12- קרן: באימון קרן התאמצה מאוד ובמשחק במיוחד- למרות העייפות והקושי היא רצה הלוך וחזור, מהגנה להתקפה, מעבר לכך שגם הייתה שוערת מאוד חזקה בחלק מהמשחק, ותרמה ליתרון של קבוצתה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 17.12 - מלני: לרוב מלני היא השוערת, אך גם כשלא היא שחקנית שדה מעולה. הפעם היא בישלה שערים ולחצה חזק מאוד על הקבוצה היריבה, ובנוסף הייתה מעולה בהגנה.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 16.12- נועה: נועה לא מתעייפת ומתאמצת כל הזמן. זהו דבר החשוב מאוד לשחקנית כדורגל, ובכלל, לא לוותר ולא לתת לעייפות לעצור אותך. נועה כל הזמן רצה, עושה תרגילים או עוזרת לי, בלי רגע מנוחה ועם המון שמחה!
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 16.12- שביט: שביט משקיעה הרבה בתרגילים והיא נחושה לשתפר בכדורגל. גם במשחק שביט שחקנית מאוד חזקה והקבוצה שלה מרוויחה בענק. אמנם שביט רגילה להיות בהגנה, אך ככל שעוברת השנה היא מבינה כמה היא שחקנית "מסוכנת" כשהיא נמצאת בהתקפה ומאיימת על השער של היריבה.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 18.12- גאיה: באימון הזה גאיה עשתה עבודה מעולה גם באימון וגם במשחק. לגאיה יש יכולת טקטית מעולה- היא יודעת איפה לעמוד ומתי. זהו יתרון שהיא למדה הן מהכדורסל והן מהכדורגל והוא מקנה לה יתרון רב.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/


מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות