יום שישי, 27 בדצמבר 2013

סיכום שבועי 27.12

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע התחלנו לעבוד על טכניקת הבעיטה המלאה וביצוע בעיטה בצורה נכונה.
בביצוע הבעיטה המלאה אנו מקפידות על 2 דברים- ראשית, לפגוע בשרוכים של הרגל הבועטת (לרוב רגל ימין) ושנית, להמשיך את תנועת הרגל כדי להגדיל את עוצמת הבעיטה.
הבעיטה, לעומת המסירה, היא פחות מדויקת אך הרבה יותר עוצמתית וחזקה.
שימו לב! בשבוע הבא נקיים את תחרות מלכת הפנדלים, כאתגר לבעיטה נכונה.
*בכפירות עשינו מגוון תרגילים ומשחקים ובסוף האימון שיחקנו בבאולינג כדורגל שהיה מוצלח ביותר.


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 22.12- שלי: באימון הזה למדנו איך לבצע בעיטה בצורה הנכונה ביותר. שלי עשתה עבודה טובה באימון ובתרגול, ובמשחק שבסוף האימון היא עשתה הגנה חזקה מאוד נגד הקבוצה השנייה שאיימה על השער.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 24.12 - שיר: שיר בשבועיים האחרונים לומדת איך להיות בהגנה ובאימון הנוכחי, במהלך המשחק, שיר עשתה עבודה מעולה ורצה הלוך וחזור, שוב ושוב, במטרה לעצור את התוקפות מהקבוצה היריבה. 
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 23.12- הדס: במהלך האימון עשינו מספר משחקים וביניהם משחק הבאולינג. הדס הוכיחה לנו שהיא לא מתייאשת- למרות שהיא לא הצליחה בסיבובים הראשונים לפגוע בבאולינג, היא המשיכה לנסות עד שבסיבוב האחרון הצליחה להפיל כמה כדורים!
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 23.12- עדן: ראשית עליי לשבח את עדן על ההשתפרות שלה במשחק, ועל התרומה האדירה שלה לקבוצה שלנו כילדה שתמיד שמחה וצוחקת ותורמת לאווירה החיובית בקבוצה. שנית, בהמלך האימון עדן הקפידה להשתמש בטכניקת הבעיטה שלימדתי, ובמשחק הייתה שחקנית מפתח בקבוצתה וסייעה למנוע מהקבוצה היריבה הרבה מאוד גולים.
  • הזוכות בגביע הנודד ברביעי, 25.12- סביל והדס: לאימון הגיעו רק סביל והדס והן זכו לשיעור פרטי ולמרות זאת הן הפתיעו אותי ביכולותיהן- הן לא התעייפו וביצעו כל משימה שנתתי, גם את הקשות, בצורה טובה ואיכותית.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות