יום שישי, 15 בנובמבר 2013

סיכום שבועי 15.11.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע המשכנו ללמוד על הכדרור במשחקים ותרגילים חוויתיים. עבדנו גם על כדרור בתנאי לחץ- כאשר יש יריבה שגם רוצה להשתלט על הכדור.
בשבוע הבא נעשה אימוני שליטה בכדור ובשבוע שאחרי כן אקיים את תחרות מלכת ההקפצות!

הודעות:
שימו לב, ייתכן כי ירד גשם השבוע. אני מזכירה כי אני לא מבטלת מפגשים בגלל גשם! במקום אימון נקיים שיעור בכיתה או לחילופין נדחה את האימון ליום בהיר אחר. בכל מקרה במידה וירד גשם אעדכן אתכם באותו היום לגבי הפתרון הרלוונטי אז תהיו בקשר.
* ייתכן שנקיים טורניר בחנוכה. הפרטים טרם נסגרו אך כרגע נראה שהטורניר יתקיים ב2.12 במגרשי הכדורגל ברייסר. אעדכן בפרטים מלאים במהלך השבוע!

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 10.11 - ירין: ירין שחקנית מהירה מאוד ומסוגלת לרוץ ולכדרר במהירות מדהימה! השבוע עבדתי איתה על הרמת הראש בעת הכדרור- לראות את השחקניות ולמסור להן במהלך המשחק. אני רואה שירין מתאמצת ומבינה כמה חשוב להרים את הראש בזמן הכדרור ולאט לאט אני רואה שהיא מצליחה לעמוד במשימה זו ומשתפרת.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 12.11 - ניקול: אני וניקול עשינו הסכם בינינו ואני שמחה לראות שהיא עומדת בחלקה- עושה עבדה טובה בתרגילים וגם במשחק, ולכן אני מצ'פרת אותה לפי ההסכם. השבוע היא עשתה עבודה מעולה ולכן מגיע לה הגביע הנודד.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 11.11 - נועה: לנועה יש יכולת התמדה מאוד גבוהה, במיוחד ביחס לילדים בגיל הזה- היא מסוגלת לנסות להקפיץ או לעשות תרגיל במשך הרבה זמן בלי להתעייף או להשתעמם וזו יכולת מעולה משום שככה אפשר להתאמן כמו שצריך ולהשתפר הכי מהר.
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 11.11 - אורי: אני מעריכה מאוד את אורי על הרוח הקבוצתית שלה- היא תמיד מסכימה לוותר ולתת הכל למען הקבוצה, גם כשקשה. השבוע היא הייתה  בתפקיד השוערת למרות שהיא מאוד חוששת בשער. אני מבינה את החשש הזה ולכן מעריכה מאוד את החלטתה כן לשמש כשוערת הקבוצה בעת הצורך.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 613.11 - סונא: סונא השתפרה מאוד בחודשיים האחרונים ואני מאוד אוהבת את הדרך שבה היא מובילה ועוזרת לחברותיה לקבוצה. השבוע הגיעה חברתה, אומניה, לאימון ניסיון והיא הדריכה אותה בצורה מעולה בביצוע התרגילים אשר לא היו מוכרים לה.

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות