יום שבת, 9 בנובמבר 2013

סיכום שבועי 9.11.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע למדנו על הכדרור בכדורגל- תנועה עם הכדור. באימון השני עבדנו על הרמת הראש בעת הכדרור על מנת להבחין במתרחש במגרש גם כשמחזיקים בכדור.
בשבוע הבא נמשיך לעבוד על הכדרור גם בעת לחץ.
בקבוצת הכפירות (הקטנות) המשכנו לתרגל את המסירה במגוון משחקונים כיפיים.



לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 3.11 - שיר: שיר עבדה יחד עם ירין ושתיהן עשו עבודה מעולה בתרגילים של הכדרור, שדרשו הרבה ריכוז ותשומת לב לפרטים קטנים. כמו כן, במהלך המשחק היא עשתה עבודה מעולה והקפידה להיות בקשר עם חברותיה לקבוצה על מנת שימסרו לה, כפי שייעצתי לה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 5.11 - בר: מאז שבר הגיעה לקבוצה שלנו היא תרמה באופן משמעותי ביותר ואני מנצלת את הגביע הנודד על מנת להגיד עד כמה בר שחקנית מוכשרת וחשובה ביותר בקבוצה. בר משתפרת מאוד ואני מצפה לראות לאיזו שחקנית מדהימה היא תהפוך השנה.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 4.11 - הדס: במהלך האימון הדס עבדה יפה והתאמצה מאוד על מנת להצליח בכל המשימות שנתתי. 
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 4.11 - שביט: שביט עבדה בצורה יסודית ונכונה במהלך האימון שדרש הרבה יכולת טכנית. גם במשחק ראיתי איך לאט לאט שביט הופכת מהשחקנית שבהגנה לשחקנית מוכשרת בהתקפה, ואכן ביום רביעי היא הבקיעה שער מדהים וראוי להערכה!
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 6.11 - נגה: נגה משקיעה את כל יכולתיה באימונים ואני מעריכה מאוד את מאמציה ורואה עד כמה היא משתפרת לאט לאט. מעבר לכך היא ילדה מקסימה וחברה של כל השחקניות והיא משרה תחושת איכפתיות וחברותיות שגורמת לקבוצה להיות הרבה יותר חזקה וייחודית.

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות