יום שישי, 22 בנובמבר 2013

סיכום שבועי 22.11.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע עשינו אימון "חזרה" על המסירה והכדרורו ובאימון השני עבדנו קצת על השליטה האישית בכדור ועל כדרורים ותרגילים כיפיים שמשפרים את היכולות האישיות של כל אחת מהשחקניות.
ביום שני ערכנו את האימונים במגרש החדש ברמות והאימונים היו מוצלחים לשתי הקבוצות.

הודעות:
* ביום שני ה-2.12 נלך לטורניר חנוכה במגרשי הכדורגל רייסר. אני אערבב את כל הקבוצות ואחלק לקבוצות גיל וכך נקיים הרבה משחקונים וכל אחת תוכל להשתתף. מעבר לכך תהיה חגיגה גדולה מאחר וכל הילדים בבתי הספר לכדורגל של כיוונים גם מגיעים לטורניר ויהיו הרבה הפתעות!. פרטים נוספים אמסור בשבוע הבא.

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 17.11 - שיר: שיר משקיעה המון באימונים ובתרגילים. אני רואה כמה היא מתאמצת להצליח ובסוף האימון אפשר להיד שהיא מותשת, אך מהצד השני שיר גם משתפרת המון בזכות ההשקעה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 19.11 - טוהר: טוהר עושה עבודה טובה מאוד באימונים האחרונים. לאט לאט היא מאמינה בעצמה יותר והשבוע היא אפילו כמעט הבקיעה שער מעולה שנבלם בסופו של דבר ע"י השוערת.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 18.11 - נוגה: באימונים האחרונים נוגה מאוד התאמצה והחלטתי להביא לה את הגביע הנודד גם בשל השקעתה וגם בגלל שהיא חברה מקסימה ליתר הבנות בקבוצה ותמיד מוכנה לעזור.
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 18.11 - גאיה: גאיה הייתה בצהריים באליפות בתי הספר בקט-רגל והצליחה לעזור לקבוצתה לעלות לשלב הבא, ולמרות זאת היא הגיעה לאימון וגם באימון נתנה את כל כולה. אני מעריכה את השקעתה וכמובן גם את הצלחתה בטורניר.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 20.11 - קסם: קסם במגרש היא בעלת יכולות גבוהות מאוד. היא יכולה לרוץ עם הכדור במהירות ולהפתיע כשצריך. השבוע היא הבקיעה שני שערים יפים (למרות שרק אחד מהם נחשב טכנית) ומעבר לשערים היא עשתה עבודה מעולה על המגרש.

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות