יום שישי, 3 בינואר 2014

סיכום שבועי 3.1.14

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע סיימנו עם אימוני הבעיטה וקינחנו במלכת הפנדלים.
בכפירות נכנסו לאולם (עקב הגשם) ועשינו אימון בלונים כיפי במיוחד.
בשבוע הבא נקיים אימונים מגוונים ומהנים.

גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 29.12- מלני: אימון מעולה ומשחק נהדר למלני. למרות שהייתה לקבוצתה שחקנית פצועה, מלני הצליחה לפצות על כך ולעלות להתקפה עם בר כשהתאפשר וגם לרדת להגנה כשהיה צריך וכך רצה הלוך וחזור בשביל להצליח עם הקבוצה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 31.12 - דנה: אמנם לדנה קצת כאבה הרגל, אך ברגע שהתחילה לשחק ולהיכנס לעניינים, היא השקיעה והתאמצה, וכשדנה מתאמצת- רואים את התוצאות בשטח- קבוצה חזקה וגם שערים. בנוסף לכך, דנה זכתה במלכת הפנדלים והוכיחה שכשמאמינים שאפשר- גם מצליחים לנצח!
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 30.12- נועה ג.: האימון היה מהנה במיוחד ולמרות זאת נועה עשתה כל תרגיל ותרגיל בהשקעה ובצורה מדהימה בלי להתייאש. אפשר להגיד שהיא ניצחה את הבלון!
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 30.12- תאיר: תאיר משקיעה הרבה בקבוצה ובלימוד הכדורגל. היא יודעת לעודד ולדרבן את הבנות ומצד שני כשהיא במשחק היא נותנת את כולה ומשקיעה הרבה מאמצים כדי להוביל את קבוצתה לניצחון.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 1.1- נגה: אימון מעולה לנגה. גם בתרגיל שעשינו בחימום וגם במשחק היא עשתה עבודה מעולה. ומעבר לכך- היא זכתה במלכת הפנדלים לאחר שהצליחה להבקיע הכי הרבה שערים בתחרות!

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות












תמונות נוספות- אימון בלונים בכפירות: