יום שישי, 10 בינואר 2014

סיכום שבועי 10.1.14

שלום לכל ההורים והבנות!

בקבוצות הלביאות והנמרות ערכנו השבוע אימון תחרות בין 3 קבוצות. הבנות הצליחו לבצע את המשימות יפה מאוד והכי חשוב- לעודד אחת את השנייה. באימון נוסף עבדנו על המסירה ועשינו תרגילים ומשחקים שקשורים לכך.
בכפירות זכינו לשתי שחקניות חדשות שהצטרפו ושיחקנו במשחקי כדורגל כיפיים.
בשבוע הבא נתחיל לעבוד על התקפה והגנה לאחר שחיזקנו את היכולות האישיות של כל שחקנית.

גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 5.1- בר: אין ספק שבר פורצת גבולות- בכל משחק היא מרשימה אותי יותר ואני מאוד שמחה לראות כמה היא משתפרת. במשחק היא מצליחה לעבור שחקניות שגדולות ממנה והיא מגיעה לשער למרות זאת.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 7.1 - שיר ז.: שיר נמצאת בשלב שבו היא משתפרת באופן מהותי- היא משתפרת בבעיטות חזקות, ספרינטים מהירים מאוד ועוד. שיר משקיעה המון באימונים וזה מה שגורם לה להשתפר כל כך הרבה.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 6.1- שי: שי הצטרפה אלינו מלאת מרץ ורצון ללמוד כדורגל והיא באמת מצליחה יפה מאוד והכי חשוב- כבר חברה של כל הבנות בקבוצה.
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 6.1- אורי: אימון מעולה- גם בביצוע התרגילים בתחרות, גם בעידוד חיובי של הקבוצה וגם משחק יפה מאוד. אורי ממשיכה להצליח ולהשתפר בכדורגל וגם תורמת המון לקבוצה בזכות היכולות החברתיות שלה.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 8.1- גאיה: גאיה מהווה דמות חשובה מאוד בקבוצה. מבחינת היכולות הספורטיביות שלה היא שחקנית מעולה, וזה בזכות היותה ספורטאית גם בבית הספר. מעבר לכך היא מעודדת ומפרגנת לחברותיה ובאימון הנוכחי היא עודדה את קבוצתה לנצח.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות