יום שישי, 17 בינואר 2014

סיכום שבועי 17.1.14

שלום לכל ההורים והבנות!

בקבוצות הלביאות התחלנו לעבוד על הגנה והתקפה. הבנות הבינו את הרעיון מהר ולכן בשבוע הבא נמשיך לעבוד על נושא זה. ביום שני לאחר האימון קיבלנו הפתעה משביט ואבא שלה- קאפ-קייקס טעימים! תודה רבה!
בנמרות ערכנו אימונים חוויתיים עם תרגילים שהבנות אוהבות וגם משחק ארוך.
בכפירות עשינו אימון בזוגות והבנות החדשות רכשו חברות מהקבוצה.
* השבוע נפתחה קבוצה חדשה בנירים. אני מקווה שהקבוצה תתאזן במהרה ותבחר שם ואז אפתח אתר גם לשחקניות הקבוצה החדשה.

גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 12.1- ירין: ירין הייתה קפטנית קבוצה במהלך משחק הסיכום והתרשמתי מאוד מהדרך שבה ירין ניהלה את הקבוצה בצורה חיובית, לקחה יוזמה והייתה בשער, עודדה את השחקניות ועוד. 
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 14.1 - קרן: למרות שקרן נפצעה ולפעמים לא יכולה להגיע לאימונים, היא החליטה להגיע כדי לא לפספס את האימון וכדי להיות עם חברותיה לקבוצה. כל הכבוד על ההתמדה.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 13.1- נועה ש.: בתרגיל הזוגות ערבבתי את הבנות כדי שיזכו להכיר גם חברות נוספות וראיתי שנועה התבאסה מכך שאינה עם נועה השנייה. ולמרות זאת היא עשתה עבודה מעולה עם הדס וגם הדריכה אותה איך לעשות חלק מהתרגילים שנועה כבר מכירה.
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 13.1- קסם: לקסם היה אימון טוב והיא ביצעה את התרגילים בצורה טובה מאוד וגם במשחק היא מתאמצת מאוד ורואים כמה היא משתפרת בכל אימון בגלל השקעתה הרבה. 
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 8.1- נגה: נגה היא שחקנית ללא גבולות- היא משחקת ותורמת לקבוצתה המון! מעבר לכך אני מעריכה את היכולות הבין-אישיות שלה, מכיוון שהיא תמיד מוכנה לעזור לי ולחברותיה לקבוצה.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות