יום חמישי, 13 בפברואר 2014

סיכום דו-שבועי 14.2.14

שלום לכל ההורים והבנות!

בשבוע שעבר קיימנו את פעילות האמצע אבל מלבדה קיימנו עוד אימון מעולה בקבוצות.
השבוע עבדנו בקבוצת הנמרות על הגנה והתקפה. הבנות למדו את הבסיס ונרחיב אותו בשבוע הבא.
בלביאות התחלנו לעבוד על עצירות כדור ונמשיך בשבוע הבא.
בקבוצת הפנתרות החדשה התחלנו לעבוד על מסירות והשבוע גם פתחתי עבורן אתר חדש!
http://kaduregelbanotbs-nirim.blogspot.co.il/

גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 2.2 ובשלישי, 11.2- שלי: שלי זכתה פעמיים בשבועיים בגביע הנודד משום שהיא שחקנית עם הרבה מוטיבציה להצליח למרות כל מיני קשיים. ביום שלישי היא הגיעה לאימון למרות שלא הרגישה טוב ועדיין עשתה הכל כדי לשחק ולעזור לקבוצתה.
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 9.2- דנה: אימון מעולה לדנה- גם בתרגילים עשתה עבודה מעולה וכך גם במשחק. בנוסף לכך החלטתי לבחור בה לגביע הנודד משום שהיא למדה לפרגן ולעודד את הבנות בקבוצה, והכי חשוב- תמיד להיות חיובית, כי רק ככה משיגים תוצאות.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 3.2- שלי:  אני אוהבת ששלי מגיעה לאימון עם המון כח רצון והרבה שמחה וזה גורם לאימונים להיות אפילו יותר כיפיים. דרך השמחה הרבה שלי מצליחה להשתפר מאוד בכדורגל ובספורט.
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 10.2- נוגה: נוגה עובדת קשה באימונים ואני רואה כמה מאמץ היא משקיעה על מנת להשתפר וזו הדרך הכי טובה להשיג תוצאות. מעבר לכך היא תמיד מעודדת ועוזרת לבנות האחרות, שזו תכונה מאוד חשובה לשחקנית כדורגל.
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 3.2- סונא: סונא עשתה עבודה מעולה באימון אך מעבר לכך החלטתי להעניק לה את הגביע הנודד בגלל יכולת המנהיגות שהפגינה כשעודדה את הקבוצה שלה להמשיך ולשחק למרות חילוקי דעות עם השופטת.
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 10.2- עדן: ראשית עדן ניצחה במשחק הבאולינג שערכתי, בזכות הנחישות והרצון החזק שלה, ושנית במשחק ראיתי כמה מאמץ היא משקיעה. אין ספק שכשעדן מחליטה שהיא נותנת הכל- הקבוצה שלה רק מרוויחה מזה.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 12.2- שביט: בתרגול העצירות שביט עבדה מעולה והצליחה לבצע את כל העצירות בצורה מצוינת שנדיר לראות ששחקנים בגילה מצליחים לבצע. כמו כן במשחק הייתה בהגנה ולאחר מכן בהתקפה ועשתה את שני התפקידים מעולה.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/
נירים, שכונה ד'- http://kaduregelbanotbs-nirim.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות