יום שישי, 21 בפברואר 2014

סיכום שבועי 21.2.14

שלום לכל ההורים והבנות!

בקבוצת הלביאות עבדנו השבוע על השתלטות על כדור ועצירות והבנות הצליחו ועבדו יפה מאוד.
בקבוצת הכפירות גם עבדנו על עצירות וגם עשינו משחקים בזוגות.
בנמרות המדבר סיימנו לעבוד על הגנה והתקפה והמשחקים בסוף האימון היו מעולים.
בקבוצת הפנתרות המשכנו לעבוד על מסירה נכונה ועשינו משחק 2*2.


גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 16.2 - בר: עבודה מדהימה של בר שהוכיחה שהיא מעולה גם בהגנה וגם בהתקפה. בתרגילים בר הייתה רצינית ולמדה כל מה שניתן כדי שבמשחק בסוף היא תצליח במשימתה בהגנה ובהתקפה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי 18.2- טוהר: טוהר במהלך האימון עזרה לי בתחרות מלכת הפנדלים שערכנו וגם במשחק שיחקה יפה מאוד. מעבר לכך אני וטוהר דיברנו על משהו ביננו ואני שמחה שדיברנו ובעקבות זה היא משתפרת מאוד.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 17.2- איריס:  באימון האחרון נתתי לבנות תרגילים קשים ולמרות שאני יודעת שהם לא תרגילים קלים, שמחתי מאוד שאיריס מנסה ומתאמצת להצליח. בנוסף לכך היא הראתה כמה היא חברה טובה כשהפסידה בכבוד לחברתה, שלי, במשחק "רפלקס".
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 17.2- הדס: עבודה מעולה של הדס- בתרגיל על עצירות ניסתה ללמוד את הנושא החדש מאחר ולא הייתה באימון האחרון וגם במשחק שיחקה בצורה יוצאת מן הכלל ותרמה גם בהגנה.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 19.2- סביל: סביל מאוד השתפרה בחודשים האחרונים ומעבר לכך יש לה יכולות מעולות- בעיטות חזקות וריצה מאוד מהירה שתורמת להיותה שחקנית חזקה ובאמת במשחק סביל התאמצה מאוד והצליחה להבקיע 3 שערים!

הפנתרות, שכונה ד':
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 18.2 - הדר: להדר יש משמעת עצמית אדירה- היא משקיעה את כל כולה הן במשחק והן בתרגילים. במשחק ראיתי כמה היא רצה ונלחמת על כל כדור. זו תכונה של שחקנית כדורגל חזקה ורצינית! 

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
נמרות המדבר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/
הפנתרות, שכונה ד'- http://kaduregelbanotbs-nirim.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות