יום שישי, 28 בפברואר 2014

סיכום שבועי 28.2.14

שלום לכל ההורים והבנות!

אנחנו מסיימות חודש נהדר של כדורגל וכיף בקבוצות:
בלביאות ובכפירות עבדנו על הטעיות- טכניקות שנועדו על מנת לעבור שחקנית יריבה במהלך המשחק. בשתי הקבוצות הבנות למדו יפה מאוד שתי שיטות, למרות שהן לא קלות בכלל!
בנמרות המדבר עשינו תרגילים של שליטה בכדור בכל מיני חלקי גוף- ברכיים, ראש, חזה, רגליים... הבנות לומדות שבכדורגל לא רק הרגל היא מה שחשוב...



גביע נודד:
נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 23.2 - שיר: אני ושיר סיכמנו על משהו בינינו ואני שמחה מאוד לראות שהיא לקחה את הנושא ברצינות ומשתפרת כל הזמן. מעבר לכך היא עשתה עבודה מעולה בתרגיל השליטה בכדור ואפילו הציעה תרגיל חדש נהדר.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי 25.2- ניקול: למרות שניקול נעדרה מספר אימונים, היא חזרה בכל הכח ויחד עם טוהר הן הצליחו יפה מאוד בתרגיל. מעבר לכך, במהלך המשחק התנדבה להיות שוערת למרות שבהתחלה לא רצתה, וסמכה על חברותיה לקבוצה שעזרו לה במשימה.
לביאות באר שבע, רמות:
הכפירות (קטנות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 24.2- נועה :  נועה עשתה עבודה מעולה באימון. מעבר להשקעתה ולרצון ללמוד, היא הצליחה לעשות הטעיות ברמה מאוד גבוהה, ממש כמו שחקנית בוגרת!
הלביאות (גדולות):
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 24.2- תאיר: תאיר ניסתה ללמוד את ההטעיות והיא כל הזמן ניגשה אלי לראות אם היא הצליחה ללמוד אותן כמו שצריך. הצורך להצליח במשימה מאפיין את תאיר שעושה את כל מה שהיא יכולה כדי להצליח. היכולת להתמיד ולנסות חשובה מאוד גם לכדורגלניות וגם לחיים.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 25.2- אורי: נתתי לאורי את הגביע הנודד מ-2 סיבות- ראשית במהלך האימון היא הצליחה לבצע את ההטעיות בצורה מעולה, למרות שהן לא קלות כלל. שנית, במהלך המשחק, אורי וקסם עבדו יחד עם הרבה תקשורת- שחשובה מאוד להצלחה של קבוצה.

- כל הכבוד! -

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
נמרות המדבר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/
הפנתרות, שכונה ד'- http://kaduregelbanotbs-nirim.blogspot.co.il/


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות