יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

סיכום שבועי 11.10.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע התחלנו לעבוד על המסירה, שזו טכניקה חשובה מאוד בכדורגל. 
באימון הראשון למדנו איך לבצע את המסירה ובאימון השני עשינו תרגילים הדורשים לבצע מסירה נכונה ומדויקת.
בשבוע הבא נמשיך להתאמן על הטכניקה הזו בעוד שני אימונים מהנים.


לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:


  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 6.10 - דנה: למרות שדנה הגיעה קצת מצוברחת וגם קיבלה שפשוף במהלך תרגיל, היא בכל זאת שיחקה והתאמנה והשקיעה. כמו כן, אני יודעת שהיא רבה עם חברה לקבוצה ואני רוצה לציין לטובה את היכולת שלה לסלוח כשצריך ולהבין גם את החברה שלה.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 8.10 - בר: בר הגיעה לאימון ראשון יחד עם שלי והיה לה אימון מעולה. בר השקיעה הרבה ואני רואה כמה היא אוהבת כדורגל ורוצה ללמוד להצליח. אני מקווה שהיא תחליט להתמיד ולהשקיע ותישאר נמרה!


לביאות באר שבע, רמות:


קטנות:

  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 7.10 - שלי: אני רוצה לנצל את הגביע הנודד כדי להגיד מילה טובה על שלי- שהיא שחקנית מלאת מוטיבציה לשחק וללמוד כדורגל והיא ללא ספק משקיעה הרבה מאוד באימונים.


גדולות:

  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 7.10 - סונא: ראשית, סונא מקפידה להגיע תמיד לפני הזמן ולעזור לי כאשר אני צריכה עזרה. שנית, במהלך המשחק סונא הייתה שוערת והיא ביצעה הגנה מעולה על השער וללא חשש הדפה לא מעט כדורים והצליחה להגן על השער!
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 9.10 - תאיר: כשתאיר מחליטה על משימה- היא תעשה הכל כדי להצליח בה. אני רואה את זה מתחילת השנה ואני חושבת שזו תכונה מעולה לספורטאית ובכלל לילדה שמציבה מטרות ועומדת בהן.

* לתמונות עם הגביע- כנסו לאתרי הקבוצה הרלוונטית ולדף "גביע נודד" (בתפריט שבצד ימין)

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות