יום שישי, 25 באוקטובר 2013

סיכום שבועי 25.10.13

שלום לכל ההורים והבנות!

בשבוע האחרון ערכנו אימון אחד בנווה זאב ושני אימונים ברמות (גדולות).
בשתי הקבוצות הכנתי את הבנות למשחק והסברתי להן על כל מיני דברים הקשורים למשחק כגון החשיבות של לעודד את הקבוצה, חוקים ועוד.

ביום שלישי הקרוב נתקיים את משחק הידידות המתוכנן בין הקבוצה בנווה זאב לקבוצה ברמות. המשחק יתקיים בנווה זאב בשעה 17:00-19:00.
רמות- שני האימונים יבוטלו עקב המשחק (שני ורביעי), נווה זאב- האימון בראשון כרגיל.

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 20.10 - טוהר: טוהר לומדת בפעם הראשונה לשחק כדורגל והיא עושה עבודה מעולה. מעבר לכך היא מראה בגרות ורצינות באימונים ולא נותנת לנפילות קטנות או לכל דבר אחר להוריד מההתלהבות הרבה שיש לה.
לביאות באר שבע, רמות:
קטנות:
  • הזוכות בגביע הנודד בשני, 21.10 - שלי ונוגה: שלי ונוגה חברות טובות ואני מאוד אוהבת לראות את החברות היפה שלהן. מעבר לכך לשתי השחקניות היה אימון מעולה וראיתי שהן השקיעו הרבה מאוד בביצוע התרגילים.
גדולות:
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 21.10 - נעמה: כאשר חילקתי את הקבוצות למשחק נעמה וקבוצתה חשבו שהן ה"אנדרדוג" (הקבוצה הנחותה) במשחק אבל נעמה החליטה לתת את הכל ולנסות בכל יכולת להביס את הקבוצה השנייה והיא הצליחה ונתנה דוגמא לכל הקבוצה על החשיבות של האמונה בעצמך ובקבוצה במשחק.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 23.10 - סונא: סונא מפתיעה אותי בכל פעם מחדש על היכולות הבין-אישיות שלה. עקב שיחות שערכנו ובעיות שהחלטנו לפתור יחד, ראיתי כמה סונא מראה בגרות ויכולות מנהיגותיות גבוהות.

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות





נמרות המדבר:

לביאות ב"ש:

כפירות ב"ש:
* תמונות נוספות באתרי הקבוצות