יום שישי, 18 באוקטובר 2013

סיכום שבועי 18.10.13

שלום לכל ההורים והבנות!

השבוע המשכנו לעבוד על המסירה דרך אימון משוכות ודרך תחרויות בזוגות.
בקבוצת הקטנות למדנו איך לנוע עם הכדור בצורה נכונה. זו הטכניקה המרכזית שנתאמן עליה השנה.

ביום שלישי ה-29.10 יתקיים משחק ידידות בין הקבוצה בנווה זאב לקבוצה ברמות. המשחק יתקיים בנווה זאב בשעה 17:00-19:00. עדכונים לגבי שינוי האימונים יימסרו בהמשך להורים.

בשבוע הבא נקיים אימוני גיבוש והכנה למשחק.

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

נמרות המדבר, נווה זאב:
  • הזוכה בגביע הנודד בראשון, 13.10 - מלאני: מלאני היא השחקנית הבוגרת בקבוצה ומעבר לכך היא שוערת מעולה. ניצלתי את הגביע הנודד כדי להגיד לה מילה טובה על ההשקעה והרצינות שהיא מגלה בכל אימון וגם בשעות הרבות שהיא משקיעה בכדורגל בזמנה הפנוי.
  • הזוכה בגביע הנודד בשלישי, 15.10 - שיר: שיר מאוד אוהבת כדורגל ותעשה הכל למען ההצלחה שלה וההנאה מהכדורגל. אני מעריכה מאוד את ההשקעה שלה ואת ההתמדה בכדורגל.

לביאות באר שבע, רמות:
קטנות:
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 14.10 - נועה: נועה מלאת מרץ ומוטיבציה ולאורך כל האימון לא הפסיקה להתאמץ ולרוץ ולעשות את התרגילים בצורה הכי טובה, כפי שלימדתי. נועה משרה כיף ושמחה וזה תורם מאוד לאווירה בקבוצה.

גדולות:
  • הזוכה בגביע הנודד בשני, 14.10 - קסם: קסם הגיעה יחידה מהשכבה שלה מבי"ס בן גוריון ובנוסף הייתה לה בעיה עם הימים של האימון אך למרות זאת היא מצליחה להגיע ולהשקיע וגם בבית. לקסם היה אימון מעולה ולמרות שאיכשהו היא מצליחה בכל פעם לחטוף מכה, ישר היא מתאוששת וחוזרת לשחק.
  • הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 16.10 - נוי: נוי הגיעה עם נעמה לאימון ניסיון והתרשמתי ממנה לטובה משום שהיא הגיעה לאחר שלמדנו את המסירה ובכל זאת הטכניקה של המסירה שלה הייתה ברמה גבוהה מאוד ולאחר מכן גם במשחק הראתה יכולות יפות.

* לתמונות עם הגביע- כנסו לאתרי הקבוצה הרלוונטית ולדף "גביע נודד" (בתפריט שבצד ימין)

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות