יום שישי, 4 באוקטובר 2013

סיכום שבועי של כל הקבוצות- 4.10.13

שלום לכל ההורים והבנות!
בנווה זאב קיימנו השבוע אימון גיבוש ובחירת שם לקבוצה- נמרות המדבר! 

ברמות ערכנו שני אימונים מוצלחים ומהנים.

בשבוע הבא נתחיל ללמוד על המסירה בכדורגל, בשתי הקבוצות.

אני מתכננת לקיים משחק ידידות בין שתי הקבוצות בחודש הבא, הבנות מוזמנות להתאמן גם בבית לקראת המשחק!

הודעות:
הגיעו המדים לגידיס שבגרנד קניון. ניתן להגיע (עם שובר מכיוונים) ולאסוף את הציוד והמדים. 
אני ממליצה בהזדמנות זו גם לרכוש נעלי קט-רגל לבנות, אין ספק שנעלי קט-רגל נוחות מסייעות בלימוד ובמשחק הכדורגל.

לכל התמונות והפרטים של הקבוצות כנסו לאתרי הקבוצות:
לביאות באר שבע, רמות- http://kaduregelbanotbs-ramot.blogspot.co.il/
מוקד רגר, נווה זאב- http://kaduregelbanotbs-neve-zeev.blogspot.co.il/


גביע נודד:

לביאות באר שבע, רמות:

קטנות:
הזוכה בגביע הנודד בשני, 30.9 - הדס: בשלב זה של השנה הדס היא הכי קטנה בקבוצה ולמרות זאת אני רואה כמה היא מתאמצת ומנסה להשתפר בכדורגל ובספורט. כל הכבוד!

גדולות:
הזוכה בגביע הנודד בשני, 30.9 - עדן: עדן הגיעה לקבוצה ולא הכירה את רוב הבנות ולמרות זאת היה לה אימון מעולה שבו היא השקיעה וביצעה את התרגילים בצורה טובה מאוד וכמובן שגם במשחק עשתה עבודה יפה.
הזוכה בגביע הנודד ברביעי, 2.10 - נעמה: נעמה הוכיחה את עצמה במספר תחומים באימון ואני אציין שניים- ראשית, היא עזרה לי כל הזמן עם הציוד והכדורים ואני מעריכה את זה מאוד. שנית, במהלך המשחק היא אמרה לי שהיא חוששת להיות בשער ולמרות זאת היא הסכימה להיות שוערת ועשתה עבודה מעולה.

* לתמונות עם הגביע- כנסו לאתרי הקבוצה הרלוונטית ולדף "גביע נודד" (בתפריט שבצד ימין)

- כל הכבוד! -


שבת שלום!
מרב, מאמנת הקבוצות


נמרות המדבר, נוווה זאב:


לביאות באר שבע, רמות: